«Επιστρέφει» για Φωτάκη

Το ενδιαφέρον του Παναιτωλικού για τον Γιώργο Φωτάκη ήταν γνωστό από το περσινό καλοκαίρι, αν και η ΠΑΕ δεν επιβεβαίωνε αυτό τα πολλά δημοσιεύματα που αναφέρονταν σχετικά. Τελικά ο ποδοσφαιριστής κατέληξε στον Ατρόμητο, όπου δεν είχε ικανοποιητικές συμμετοχές, παίζοντας σε 6 αγώνες και μόνο με 120 λεπτά στο ενεργητικό του.

Στα 33 του χρόνια  έχει πια αρκετή εμπειρία και με δεδομένη την αποχώρησή του από την ομάδα του Περιστερίου, οι άνθρωποι του Παναιτωλικού έχουν δείξει ξανά το ενδιαφέρον τους.
Με δεομένο επίσης πως το κασέ του έχει πέσει αρκετά σε σχέση με πέρσι πιθανότατα τον βλέπουν ως μία λύση που δεν θα κοστίσει πολλά και θα αποτελεί καλή βοήθεια από τον πάγκο, αφού βασική επιδίωξη είναι να αποκτηθεί ένας πολύ ικανός παίκτης από το εξωτερικό  στη θέση του. Πάντως θεωρείται μία καλή λύση που θα ανοίξει το δρόμο για την αποχώρηση Σφακιανάκη και Τζούνιορ. Μαζί του προτάθηκε και ο Μιχάλης Σηφάκης, η περίπτωση εξετάζεται και θα μπορούσε να προχωρήσει εάν οι απαιτήσεις του είναι πολύ χαμηλές οικονομικά, σε συνδυασμό με αποχώρηση του Ράφαελ που δεν φαίνεται πιθανή.

«Πρόλογος»
για τα Διαρκείας

Είναι γνωστό από το τέλος του πρωταθλήματος πόσα εισιτήρια διέθεσε συνολικά ο Παναιτωλικός την σεζόν 2013 -14, όμως η ΠΑΕ επέλεξε να το προβάλλει ξανά  στην ιστοσελίδα της αυτές τις μέρες. Δεν πρόκειται για κάτι το καινούριο ως είδηση και αναφέρεται σχετικά: «Στην 6η θέση του πίνακα εισιτηρίων της Super League κατατάχθηκε ο Παναιτωλικός τη σεζόν που πέρασε, ανάμεσα στις 18 ομάδες της κατηγορίας. Αν και έπαιξε κεκλεισμένων των θυρών το παιχνίδι της 2η αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ, διέθεσε συνολικά σχεδόν σαράντα πέντε χιλιάδες εισιτήρια και ήταν η 2η ανάμεσα στις ομάδες της περιφέρειας. Να σημειωθεί ότι και στην πρώτη παρουσία μας στη Super League ο Παναιτωλικός ήταν ξανά στην 6η θέση της σχετικής κατάταξης. Παρά τις δυσκολίες της εποχής, οι φίλαθλοι του Παναιτωλικού με την παρουσία τους στο γήπεδο βρέθηκαν στο πλευρό της ομάδας και θέλουμε να τους εκφράσουμε για άλλη μια φορά τις ευχαριστίες μας».
Προφανώς πρόκειται για επικοινωνιακή τακτική προς τους φιλαθλούς ώστε να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον ενόψει της κυκλοφορίας των νέων καρτών Διαρκείας. Στο χθεσινό φύλλο είχαμε αναλυτικό ρεπορτάζ για τις τάσεις που επικρατούν στο θέμα των τιμών, οι οποίες θα καθορίσουν κατά πολύ τις φετινές πωλήσεις. Με την συγκεκριμένη δημοσίευση, όμως, ο επίσημος Παναιτωλικός προσπαθεί  – και καλά κάνει – να ευαισθητοποιήσει μερίδα των φιλάθλων που θέλουν να βλέπουν την ομάδα τους ψηλά σε όλα τα επίπεδα.