Αστική λεωφόρος το τμήμα του δρόμου Ερμίτσα – κτίριο ΟΑΕΔ 

Που επικεντρώνεται το πόρισμα του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας  για τον δρόμο Ερμίτσα – ΟΑΕΔ

Αστική λεωφόρο το τμήμα του Ερμίτσα – κτίριο ΟΑΕΔ 

Τι δηλώνει ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας Λίνος Μπλέτσας για το πόρισμα και που εστιάζει τόσο ο κ. Μπλέτσας, όσο και το πόρισμα της ομάδας εργασίας του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας

 

Εκδόθηκε το πόρισμα της ομάδας εργασίας του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας για τον δρόμο καρμανιόλα από την Ερμίτσα μέχρι και το κτιριακό συγκρότημα του ΟΑΕΔ. Το θέμα είχε φέρει στην δημοσιότητα η «Σ» τον περασμένο Μάιο Από τότε και στο εξής η «Σ» έχει αναδείξει ουκ ολίγες φορές τα προβλήματα που υπάρχουν και κάνουν επικίνδυνη την διέλευση των οχημάτων.

Ο Πρόεδρος του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας Λίνος Μπλέτσας τόνισε στη «Σ»: «η ομάδα εργασίας του ΤΕΕ Αιτωλοακαρνανίας κατόπιν εντολής της διοικούσας επιτροπής εξέτασε την επικινδυνότητα του οδικού άξονα από την Ερμίτσα μέχρι και το κτιριακό συγκρότημα του ΟΑΕΔ και πρότεινε παρεμβάσεις στα σημεία που βρήκε επικίνδυνα. Συγκεκριμένα η ομάδα εργασίας ασχολήθηκε με εννιά περιπτώσεις, τον κόμβο Παναιτωλίου, τον κόμβο του Νοσοκομείου Αγρινίου, την συμβολή της οδού Πανεπιστημίου με την Εθνική Οδό, τον Υπεραστικό Σταθμό του ΚΤΕΛ, τον κόμβο του Αγίου Ιωάννη Ρηγανά, πλησίον του Αγίου Δημητρίου, το κομμάτι σύνδεσης της περιφερειακής οδού Ρεμπελιά με την Εθνική Οδό, τον κόμβο του Σταδίου και το κομμάτι έξω από το κτιριακό συγκρότημα του ΟΑΕΔ. Πρότεινε συνολικά πέντε κυκλικούς κόμβους, στο Παναιτώλιο, στο Νοσοκομείο , στην Ε.Ο. στο ύψος του Αγίου Ιωάννη του Ρηγανά, στην Πανεπιστημίου και στον κόμβο του Σταδίου, την τοποθέτηση τριών πεζογεφυρών σε ΚΤΕΛ, Άγιο Δημήτριο και κόμβο Σταδίου και τρεις παρεμβάσεις σε ΚΤΕΛ, Ρεμπελία και ΟΑΕΔ. Η χάραξη του υφιστάμενου δρόμου έγινε στο παρελθόν με βάση ένα μικρότερο Αγρίνιο. Με την πάροδο του χρόνου τα δεδομένα άλλαξαν και ειδικά το τμήμα του δρόμου που διέρχεται μέσα από το Αγρίνιο εξυπηρετεί πλέον και αστικές διαδρομές. Συνεπώς το Αγρίνιο αποτελεί προορισμό πολλών κινήσεων. Προτείνουμε λοιπόν ο δρόμος αυτός να μετατραπεί σε μια αστική λεωφόρο. Η κάθετη χάραξη Αγρινίου – Ιόνιας Οδού (μελέτη Ράδου) να ενταχθεί στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο όπως επίσης η σύνδεση του Αγρινίου με το Καρπενήσι που ξεκινάει από την περιοχή της Ερμίτσας. Η ομάδα εργασία εξέτασε επίσης όλες τις εναλλακτικές λύσεις και κατέληξε σε αυτές που είναι άμεσα εφαρμόσιμες και μπορούν να υλοποιηθούν με χαμηλό κόστος, χωρίς δηλαδή ιδιαίτερες απαλλοτριώσεις και στο πλαίσιο του συγκεκριμένου απαλλοτριωμένου σχεδίου πόλεως. Πιστεύω πως οι προτεινόμενες παρεμβάσεις θα επηρεάσουν θετικά την καθημερινότητα των κατοίκων της περιοχής, των επιχειρήσεων που είναι εκατέροθεν του άξονα, αλλά και γενικότερα στην κίνηση των πολιτών του Αγρινίου. Σχετικά με τα στηθαία θέλω να επισημάνω πως ο σκοπός τους είναι ή να αποτρέπουν ένα όχημα να βγει από την κυκλοφορία του ή να προστατεύουν πεζούς ή να μην επιτρέπουν σε οχήματα να εισέλθουν στον Εθνικό δρόμο. Μέσα όμως από την μελέτη της ομάδας εργασίας διαπιστώθηκε πως τα στηθαία αυτά μπήκαν σε πολλά σημεία χωρίς να είναι απαραίτητο και χωρίς ιδιαίτερη σύνεση».

Αναλυτικά το πόρισμα: Πόρισμα Ομάδας Εργασίας 

Αιτωλοακαρνανία: 195 πυρκαγιές – Αποτεφρώθηκαν 624,2 στρέμματα