Πρωτοπορεί στην Τεχνολογία το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου

Κέρδισε υποτροφία αξίας 2.700 ευρώ από το Ίδρυμα Λάτση!

Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου, συνεχίζει την υλοποίηση βιωματικών προγραμμάτων με στόχο τη βελτίωση της μάθησης και της αποτελεσματικότητας στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από διακρίσεις που το έχουν κατατάξει πρώτο σε ολόκληρη την Δυτική Ελλάδα!

Το σχολείο είχε καταθέσει πρόταση υλοποίησης προγράμματος με θέμα «Ο έβδομος πλανήτης ήταν η Γη…  (Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερύ) στο πλαίσιο του προγράμματος  «Μαθαίνουμε Παρέα» του Κοινωφελούς Ιδρύματος Ι. Σ. Λάτση, με αποτέλεσμα να κερδίσει υποτροφία, μέσω της οποίας το σχολείο επιδοτείται με το ποσό των 2.700 Ευρώ!

1 Κων-να Τασούλη Διευθύντρια 17ου Δημοτικού Σχολείου _-2
Κωνσταντίνα Τασούλη Διευθύντρια 17ου Δημοτικού Σχολείου

Όπως τόνισε η Διευθύντρια του σχολείου Κωνσταντίνα Τασούλη «το καλύτερο είναι ότι αναπτύσσεται η δημιουργικότητα των μαθητών, η φαντασία τους, η κριτική τους ικανότητα και επιπλέον βελτιώνονται στα μαθηματικά, την φυσική, την τεχνολογία και την πληροφορική. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε εφαρμόζεται σε πολλά σχολεία της Ευρώπης, καθώς οι μαθητές χρησιμοποιούν με βιωματικό τρόπο πολλές πληροφορίες που μαθαίνουν στο κάθε μάθημα. Αποτέλεσμα αυτού είναι η κατασκευή ρομπότ τα οποία προγραμματίζονται μέσω συγκεκριμένου λογισμικού ώστε να κινούνται, ενώ ταυτόχρονα επιλύουν και ένα μαθηματικό πρόβλημα».

4 17ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ_-2

Πέρσι, το σχολείο βραβεύτηκε κατακτώντας το πρώτο βραβείο στην Δυτική Ελλάδα! Η εργασία που του χάρισε το πρώτο βραβείο και μια άριστη διάκριση σε Πανελλαδικό επίπεδο, σχετίζονταν με τον ποταμό Αχελώο και την αναχαίτιση της κοίτης του με το φράγμα, η οποία πριν την ύπαρξη του ήταν άκρως καταστροφική. Στο ίδιο πρόγραμμα φέτος ενέταξαν μια ρομποτική πρόταση, η οποία και βραβεύτηκε από το Ίδρυμα Λάτση. Τα χρήματα που προσφέρθηκαν θα χρησιμοποιηθούν για την απόκτηση του τεχνολογικού εξοπλισμού και για την μεταφορά των συμμετεχόντων μαθητών στην Πάτρα. Η πιθανή πρόκριση των μαθητών στο διαγωνισμό της Πάτρας, την ερχόμενη Παρασκευή σημαίνει και την συμμετοχή τους στον Πανελλαδικό διαγωνισμό. Το 17ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου διαθέτει δύο ομάδες. Η πρώτη ασχολείται με την κατασκευή ενός τηλεσκοπίου που μέσω μιας άλλης κατασκευής που θα απεικονίζει το σύμπαν και θα δείχνει τους πλανήτες και η δεύτερη ομάδα ασχολείται με την κατασκευή ενός οχήματος ρομπότ που θα κινείται και θα σκάβει το έδαφος του πλανήτη Άρη. Στην περίπτωση αυτή, πέραν της κατασκευής του οχήματος ρομπότ, οι μαθητές κατασκεύασαν και δεύτερη που απεικονίζει τον πλανήτη Άρη!

3 17ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ_-2Παράλληλα με το πρόγραμμα του Ιδρύματος Λάτση στο σχολείο προγραμματίζονται εκθέσεις με τον έναστρο ουρανό και τους πλανήτες, δεδομένου ότι ο διαγωνισμός σχετίζεται με την Αστρονομία και την Αστροφυσική. Για τον λόγο αυτό το σχολείο έχει ξεκινήσει τις απαραίτητες επαφές με την Αστρονομική – Αστροφυσική Εταιρεία Αθηνών και Δυτικής Ελλάδας (Αγρινίου) ώστε τα παιδιά να κατατοπιστούν με τα θέματα που ασχολούνται οι Εταιρίες, αλλά και με τηλεσκόπια που θα φέρουν επιστήμονες στο σχολείο, έτσι ώστε να αποκτήσουν τα παιδιά την κατάλληλη επαφή και να παρατηρήσουν τον ουρανό.

xondros1