Φορέας Επικοινωνίας κράτους και πολιτών τα Κ.Ε.Π

Το τελευταίο πεντάμηνο περισσότερες από 1.000.000 πολίτες εξυπηρετήθηκα

Φορέας Επικοινωνίας

κράτους και πολιτών τα Κ.Ε.Π

Ποιες είναι οι νέες υπηρεσίες που αναλαμβάνουν να διεκπεραιώνουν τα Κ.Ε.Π και ποιες διεκπεραιώνουν μέχρι στιγμής. Η εξυπηρέτηση των πολιτών σε αριθμούς

 

Διαρκώς εμπλουτίζονται τα Κ.Ε.Π με νέες υπηρεσίες προσπαθώντας να είναι πόλος έλξης για όλους τους δημότες, εξ άλλου αυτή είναι και η στόχευση του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Το τελευταίο χρονικό διάστημα προστίθενται στις αρμοδιότητες των Κέντρων Εξυπηρέτησης και νέες αρμοδιότητες όπως  η φορολογική ενημερότητα των αρμόδιων ΔΥΟ και η χορήγηση αντίγραφου Ποινικού Μητρώου ηλεκτρονικά.

Γενικότερα, τα Κ.Ε.Π φέρνουν εις πέρας διευκολύνσεις για τους δημότες όπως αντικατάσταση αδειών μοτοποδηλάτων

  • Μεταβιβάσεις και άδειες κυκλοφορίας Ι.Χ. και μοτοσυκλετών
  • Άδειες οδήγησης
  • Πιστοποιητικά Δημοτολογίου:
    α) Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης
    β) Βεβαίωση γέννησης
    γ) Βεβαίωση ιθαγένειας
    δ) Βεβαίωση οικογενειακής κατάστασης ειδικά για τον ΟΓΑ
  • Βεβαιώσεις ΕΛΓΑ

α) Βεβαίωση Καταβολής Ασφαλιστικής Εισφοράς

β) Βεβαίωση Ασφαλιστικής Ενημερότητας

γ) Βεβαίωση Καταβολής Αποζημιώσεων ΕΛΓΑ και Κρατικών Οικονομικών         Ενισχύσεων για Φορολογική Χρήση

δ) Αναλυτική Κατάσταση Καταβολής Αποζημιώσεων Φυτικής Παραγωγής και Ζωικού Κεφαλαίου ΕΛΓΑ

ε) Ενιαία Δήλωση Καλλιέργειας / Εκτροφής ΕΛΓΑ

ζ) Ανάλυση καταβολής εισφορών υπέρ ΕΛΓΑ Ασφαλιστική ενημερότητα και βεβαίωση οικοδομοτεχνικού έργου του ΙΚΑ

  • Βεβαιώσεις ΝΑΤ

α) Βεβαιώσεις Ύψους Μηνιαίων Αποδοχών Κύριας & Επικουρικής

β) Εκτυπώσεις Βεβαιώσεων για Φορολογική Χρήση

γ) Συγκεντρωτικά Εκκαθαριστικά Σημειώματα 6μήνου

  • Αίτηση για ένταξη στο κοινωνικό οικιακό τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας της ΔΕΗ
  • Βεβαίωση αποδοχών συντάξεων ΙΚΑ – ΕΤΑΜ και πρώην ΤΑΠ – ΟΤΕ
  • Αιτήσεις για επίδομα θέρμανσης
  • Παροχή βοηθημάτων σε πολύτεκνες μητέρες
  • Αίτηση συμμετοχής στα προγράμματα Λογαριασμού Αγροτικής Εστίας (ΛΑΕ) αρμοδιότητας ΟΓΑ και διανομή των αντίστοιχων δελτίων, μέσω ενιαίου ηλεκτρονικού εντύπου αίτησης, για τις ακόλουθες παροχές:

α. Πρόγραμμα κοινωνικού τουρισμού
β. Πρόγραμμα ιαματικού τουρισμού
γ. Πρόγραμμα εκδρομών
δ. Πρόγραμμα δωρεάν παροχής βιβλίων
ε. Πρόγραμμα δωρεάν παροχής δελτίων εισιτηρίων θεάτρων

  • Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου (e-Παράβολο)
  • Βεβαιώσεις ΟΑΕΕ

α)Βεβαίωση Εισφορών

β)Βεβαίωση Αποδοχών

γ)Τρίμηνο Ενημερωτικό Σημείωμα Συντάξεων 

Το τελευταίο πεντάμηνο περισσότερες από 1.000.000 υποθέσεις πολιτών διεκπεραιώθηκαν άμεσα από το Κ.Ε.Π. Η ζήτηση βεβαιώσεων των οποίων η έκδοση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω Κ.Ε.Π έχουν περάσει τα δύο εκατομμύρια, ενώ την ίδια στιγμή οι νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες εμπεριέχουν δικαιολογητικά που άπτονται σε 473 διαδικασίες σε ολόκληρο τον δημόσιο τομέα. Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ Νίκος Γκρίζης δηλώνει «Τα ΚΕΠ εμπλουτίζονται διαρκώς με νέες υπηρεσίες, ώστε να γίνουν μελλοντικά το μοναδικό σημείο εξυπηρέτησης των πολιτών στην επαφή τους με το Δημόσιο. Στο πλαίσιο αυτό, από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, έχει δρομολογηθεί ένας ουσιαστικός σχεδιασμός αναδιοργάνωσης και ενίσχυσης των ΚΕΠ, έτσι ώστε να μπορέσουν να επιτελέσουν πραγματικά και ουσιαστικά τον ρόλο για τον οποίο σχεδιάστηκαν. Το σχέδιο αυτό θα προχωρήσει σε συνδυασμό με τη διαδικασία απλοποίησης διαδικασιών που μέχρι σήμερα είχε εφεύρει το γραφειοκρατικό κράτος ταλαιπωρώντας τους πολίτες. Η επιτυχία της ανωτέρω προσπάθειας συνδέεται άρρηκτα με την υψηλή παροχή υπηρεσιών από τους εργαζόμενους στα ΚΕΠ του Δήμου Αγρινίου, τους οποίους, ως αρμόδιος Αντιδήμαρχος, θέλω να ευχαριστήσω, για την αφοσίωσή τους στη δουλειά, την οποία επιτελούν αλλά και για το αίσθημα εξυπηρέτησης του πολίτη, το οποίο τους διακρίνει, κάτι που πρέπει να αποτελεί παράδειγμα για όλες τις δημόσιες υπηρεσίες».

Κων/νος Χονδρός