Ακόμη κλειστό το ΚΤΕΟ Αγρινίου

Εκτιμάται ότι στην αρχή του Μαρτίου θα λειτουργεί κανονικά για όλα τα οχήματα. Ποιοι είναι οι λόγοι που παραμένει κλειστό για τόσο χρονικό διάστημα

 

Κλειστό παραμένει ακόμη το κρατικό ΚΤΕΟ Αγρινίου, αλλά και αυτό του Μεσολογγίου. Η μεγάλη καθυστέρηση μέχρι να επαναλειτουργήσει το ΚΤΕΟ, αλλά και αρκετά άλλα σε ολόκληρη την Ελλάδα, οφείλεται σε επιχειρηματικές κινήσεις, οι οποίες αλληλοακυρώνονταν, ώσπου επικράτησε ο επίσημος αντιπρόσωπος των μηχανημάτων των ΚΤΕΟ για ολόκληρη την Ελλάδα.

Αίσθηση όμως είχε προκαλέσει το γεγονός ότι ενώ είχαν ακολουθηθεί όλες οι νομικές διαδικασίες και οι διάδρομοι ελέγχου των Ι.Χ. αυτοκινήτων λειτουργούσαν σύμφωνα με τις κατάλληλες προδιαγραφές, δόθηκε εντολή από την κεντρική εξουσία να σταματήσει η λειτουργία των ΚΤΕΟ, αφού δεν λειτουργούσαν οι διάδρομοι έλεγχου για τα φορτηγά, με το σκεπτικό και την αιτιολογία ότι πρέπει να γίνει η προβλεπόμενη αναβάθμιση και στους διαδρόμους των φορτηγών και να λειτουργήσουν για όλα μαζί τα οχήματα.

Το γεγονός όμως είναι αντιφατικό, αφού λ.χ. το ΚΤΕΟ Αγρινίου, όπως και αρκετά ανά την Ελλάδα είχαν πάρει την κατάλληλη πιστοποίηση. Συνεπώς τίθεται το ερώτημα γιατί έπρεπε να παραμείνει κλειστό το ΚΤΕΟ Αγρινίου και τα υπόλοιπα με αποτέλεσμα να χάνονται έσοδα από τα κρατικά ταμεία.

Επί της ουσίας, η λειτουργία των ΚΤΕΟ, όπως και αυτό του Αγρινίου, έχει σταματήσει από τον Ιούλιο του 2013, με κάποια μικρή «παρένθεση», στην οποία πραγματοποιούνταν οι  έλεγχοι μόνο των Ι.Χ. αυτοκινήτων. Η αιτία που σταμάτησε τότε η λειτουργία ήταν η τοποθέτηση του απαραίτητου σύγχρονου εξοπλισμού, ενώ εκκρεμούσε επιπλέον και ο ορισμός του αναδόχου που θα αναλάμβανε την εγκατάσταση της μηχανογράφησης και παρά του ότι όλα είχαν λειτουργήσει καλώς, δεν σημειώθηκε καμία ουσιώδεις αλλαγή.

Στην παρούσα φάση, και εφόσον έχουν ξεπεραστεί όλα τα εμπόδια, παρά του ότι παραμένει κλειστό το ΚΤΕΟ Αγρινίου, υπάρχει αισιοδοξία, δικαιολογημένη αυτή τη φορά, καθώς η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και η Περιφερειακή Ενότητα Αιτ/νίας «τρέχουν» τις διαδικασίες ώστε να δοθεί η εντολή στον επίτιμο αντιπρόσωπο των μηχανημάτων ώστε να προχωρήσει στην εγκατάσταση του εξοπλισμού για τον έλεγχο των φορτηγών και την εκπαίδευση του προσωπικού για τον χειρισμό τους. Η εγκατάσταση του απαραίτητου εξοπλισμού έχει γίνει ήδη σε 20 συνολικά κρατικά ΚΤΕΟ της Ελλάδας. Η πρόβλεψη και εκτίμηση είναι ότι στις αρχές Μαρτίου θα λειτουργεί κανονικά για κάθε όχημα και τοΚΤΕΟ Αγρινίου.

Κων/νος Χονδρός