Η κορυφή του 3ου ΓΕΛ με αριθμούς

Πρώτο στους επιτυχόντες το 3ο Λύκειο Αγρινίου

Τι δηλώνει ο Διευθυντής του Λυκείου για τις πρωτιές των μαθητών του σχολείου και τα απαραίτητα στοιχεία για το καλό κλίμα στο εκπαιδευτικό συγκρότημα

Κατά τις πανελλήνιες εξετάσεις φέτος το 3ο Λύκειο Αγρινίου για ακόμη μια φορά ήρθε πρώτο! Συγκριτικά με τις επιτυχές των υπόλοιπων σχολείων, τις υψηλότερες βάσεις και τα ποσοστά των επιτυχόντων, έρχεται πρώτο στην Αιτωλοακαρνανία! Υπήρξαν 9 υποψήφιοι που εισήχθησαν πρώτοι στην Ιατρική Σχολή, με πρώτη και καλύτερη τη Νίνα Καρέλα, η οποία συνολικά στην βαθμολογία ήρθε τέταρτη σε όλη την Ελλάδα και δεύτερη στην Ιατρική Αθηνών. Αρκετά παιδιά του 3ου Λυκείου Αγρινίου πέρασαν σε Πολυτεχνικές σχολές με υψηλές βαθμολογίες, πάνω από 17.000 μόρια. Πολλά παιδιά επίσης «έβγαλαν» από 17.000 έως 19.000 μόρια αλλά δήλωσαν ΤΕΙ για λόγους επαγγελματικής αποκατάστασης, λ.χ φυσικοθεραπευτών κλπ. Πανελλαδικά, το ποσοστό επιτυχίας των εισαχθέντων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση από τις εξετάσεις άγγιξε 77% και το 3ο Λύκειο Αγρινίου έφτασε το77,5%. Το 56% με 57% των μαθητών του λυκείου έχουν εισαχθεί σε Πανεπιστήμια και το υπόλοιπο ποσοστό σε ΤΕΙ. Ποιοτικά, τα ΤΕΙ είναι υψηλής βαθμολογίας πάνω από 13.000 μόρια.

Ο Διευθυντής του Σχολείου Στάθης Πίτσας επισήμανε στη «Σ»:

«θέλω να δηλώσω πως υπήρξαν και περιπτώσεις που μαθητές έβγαλαν 17.200 μόρια και δεν πέρασαν σε καμία σχολή! Αυτό σχετίζεται με την συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου. Επισημαίνουμε και πάλι όλοι οι καθηγητές, οι μαθητές πρέπει να πηγαίνουν στο σχολείο τους και να τους συμβουλεύονται για την συμπλήρωση του μηχανογραφικού. Στις περιπτώσεις αυτές επιλέχθηκαν ελάχιστες σχολές με λάθος τρόπο. Είναι δύσκολο να «βγάζεις» 17.200 μόρια και να μην είσαι φοιτητής σε κάποια σχολή. Η συμπλήρωση του μηχανογραφικού είναι ένα ιδιαίτερα βασικό στοιχείο».

Σχετικά με την δουλειά που γίνεται στο σχολείο ο κ. Πίτσας σχολίασε πως «έχω αποκρυσταλλώσει μια πεποίθηση ότι τα παιδιά που επιτυγχάνουν πολύ υψηλές βαθμολογίες είναι σε όλα τα μαθήματα καλοί μαθητές. Λέω σαν συμβουλή πως δεν υπάρχει άριστος μαθητής που διαβάζει μόνο τα μαθήματα κατεύθυνσης ή τα λεγόμενα βασικά μαθήματα. Είναι συνδυασμός και των δύο. Το σχολείο μας και το κάθε σχολείο, βοηθάει πάντα και με το καλύτερο τρόπο τους μαθητές του, γιατί υπάρχει άλλη σχέση μεταξύ καθηγητή και μαθητή, δεδομένου πως ο κάθε εκπαιδευτικός έχει στα «χέρια» του τον κάθε μαθητή τρία χρόνια. Επίσης, μέσα από την διδασκαλία περνάει και η αξιολόγηση. Ο μαθητής πάντα έχει διαφορετική σχέση με τον καθηγητή του σχολείου και του φροντιστηρίου, χωρίς να θέλω να αποδομήσω και να υποβαθμίσω την δουλειά που γίνεται στα φροντιστήρια. Στατιστικά, οι μαθητές που ήρθαν πρώτοι από το σχολείο μας, πήγαιναν σε δύο μαθήματα φροντιστήριο και εξετάστηκαν σε έξι και αυτό συνέβη και στο παρελθόν, όπως πρόπερσι που πάλι στο σχολείο μας υπήρχε ο πρώτος των πρώτων στην Αιτωλοακαρνανία. Η αριστεία είναι επίτευγμα των ίδιων των μαθητών, οι καθηγητές καθοδηγούν, με ότι αυτό συνεπάγεται. Είμαστε συνοδοιπόροι με τους μαθητές σε όλη τους την πορεία.»

Βέβαια, ο κ. Πίτσας αναφέρθηκε στην καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας σε συνάρτηση με τις πανελλαδικές, αλλά και στο σημερινό κλίμα στα σχολεία. «Η κρίση των πανελλαδικών είναι «χαρακίρι» για τα παιδιά. Προσωπικά εγώ είμαι ικανοποιημένος από την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Έχω ένα πολύ καλό και συνεργάσιμο σύλλογο διδασκόντων που απαρτίζεται από εξαιρετικούς συναδέλφους που αγαπάνε αυτό που κάνουν, καθώς επίσης υπάρχει πολύ καλή συνεργασία καθηγητών, μαθητών και γονέων. Πρωταρχικό στοιχείο για να επιτευχθούν τα καλά αποτελέσματα είναι η ομαλή λειτουργία του σχολείου και η συνεργασία. Ακόμη και χωρίς τα αποτελέσματα αυτά, η καθημερινότητα των παιδιών σε ένα χώρο, η συνύπαρξη τους με τους καθηγητές και η μετάδοση γνώσεων προηγούνται. Το καλό κλίμα που έχουμε στο 3ο Λύκειο είμαι σε θέση να γνωρίζω πως έχει επιτευχθεί σε όλα τα σχολεία του Αγρινίου. Η συμπεριφορά των μαθητών στην περιοχή, σε σχέση με άλλες πόλεις και νομούς είναι πολύ καλή. Εντάσσουμε όλοι οι εκπαιδευτικοί της περιοχής τα παιδιά σε ένα σύνολο και τα διδάσκουμε να ζουν και να δραστηριοποιούνται στο σύνολο αυτό με γνώμονα το κοινό καλό, την απόλαυση και την αγάπη γι’ αυτό που κάνουν. Για το λόγο αυτό, οι μαθητές του σχολείου μας απέδωσαν τόσο καλά, κάνοντας παράλληλα και άλλες ασχολίες, αθλητικού και πολιτιστικού περιεχομένου» συμπλήρωσε ο κ. Πίτσας.

xondros1