Περιφέρεια: «Ο στόχος για τον Προαστιακό στην Αιτωλοακαρνανία παραμένει»

Εμπόδια και δυσκολίες στο δρόμο για τον Προαστιακό στο τμήμα Αγρίνιο – Μεσολόγγι

Ζητούμενο η επίδειξη αντανακλαστικών από τους αυτοδιοικητικούς, που για την ώρα απουσιάζουν…

Παρά τους σχεδιασμούς

της ΕΡΓΟΣΕ, η στόχευση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για την λειτουργία Προαστιακού Σιδηροδρόμου στην Αιτωλοακαρνανία και συγκεκριμένα στο κομμάτι Αγρίνιο – Μεσολόγγι, παραμένει. Όπως έγραψε η «Σ» η ΕΡΓΟΣΕ δεν συμπεριλαμβάνει στον σχεδιασμό της μέχρι το 2019 τουλάχιστον την Αιτωλοακαρνανία, την ώρα που άλλες περιοχές της Δυτικής Ελλάδας και της Πελοποννήσου βρίσκονται σε πρώτο πλάνο. Το θέμα ανέκυψε πριν από περίπου ένα μήνα, όταν κατά την διάρκεια συνάντησης του Περιφερειάρχη Δυτικής Ελλάδας Απόστολου Κατσιφάρα, με στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ στην Πάτρα, έπεσε στο τραπέζι η πρόταση για λειτουργία Προαστιακού στο τμήμα Αγρίνιο – Μεσολόγγι, που αποτελεί αίτημα δεκαετιών για την περιοχή. Τότε μάλιστα είχε διαρρεύσει ότι η ΕΡΓΟΣΕ είδε με καλό μάτι την πρόταση της Περιφέρειας, η οποία ωστόσο για να λάβει σάρκα και οστά θα πρέπει να ξεπεράσει ουκ ολίγους «Σκοπέλους».

«Πράγματι δεν συμπεριλαμβάνεται η Αιτωλοακαρνανία στον σχεδιασμό της ΕΡΓΟΣΕ που δημοσιεύτηκε την Τρίτη, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι ο στόχος της Περιφέρειας χάνεται και σταματά να διεκδικείται. Εμείς θα συνεχίσουμε να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή, αν και μιλάμε για ένα έργο με μεγάλες δυσκολίες. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι δεν υπάρχει μελέτη, ενώ δεν έχει εξεταστεί και ο φάκελος βιωσιμότητας του έργου. Το μόνο που υπάρχει, είναι οι παλιές γραμμές του τρένου. Δεν εφησυχάζουμε και δεν σημαίνει τίποτα η προχθεσινή ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ. Πρόκειται εξάλλου για έργα, τα οποία ήταν ώριμα από κάθε πλευρά και είχαν προχωρήσει όλες οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες» τόνισε χαρακτηριστικά ο Θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Περιφερειακής Ανάπτυξης Γιώργος Αγγελόπουλος.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι τα προς υλοποίηση έργα που έφερε την Τρίτη στο φως της δημοσιότητας η ΕΡΓΟΣΕ, είναι τα λεγόμενα ώριμα έργα. Ωστόσο άμεσα χρειάζεται η επαγρύπνηση των τοπικών φορέων της Αιτωλοακαρνανίας και κυρίως των αυτοδιοικητικών, οι οποίοι μέχρι σήμερα κατά κοινή ομολογία για το θέμα αυτό δεν δείχνουν να βιάζονται… Το τρένο όμως δεν μπορεί να περιμένει…      

aggelopoulos