Αιτωλοακαρνανία: Επάρκεια σε διδακτικό προσωπικό

Τα κενά σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Αιτωλοακαρνανία

Τι δηλώνουν οι αρμόδιοι στη «Σ» – Αναλυτικά στοιχεία ανά ειδικότητα

Το πρώτο κουδούνι «χτύπησε» πριν από περίπου ένα μήνα (11 Σεπτεμβρίου) για χιλιάδες μαθητές που επέστρεψαν στα θρανία τους για τη νέα σχολική χρονιά, η οποία ξεκίνησε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Ο απολογισμός στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Αιτωλοακαρνανίας, σχετικά με τα κενά χαρακτηρίζεται θετικός καθώς είναι λιγοστά, ενώ στα αστικά κέντρα του νομού τα κενά που καταγράφονται δεν δημιουργούν ιδιαίτερα προβλήματα στην διδασκαλία.

xristos kolovos
Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας, Χρήστος Κολοβός

Σύμφωνα με τον Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας Χρήστο Κολοβό: «στα νηπιαγωγεία δεν υπάρχει απολύτως κανένα κενό μετά την δεύτερη κατανομή εκπαιδευτικών που έγινε, ενώ στα πρωινά δημοτικά της Αιτωλοακαρνανίας οι θέσεις των δασκάλων είναι πλήρως καλυμμένες. Οι μόνες περιπτώσεις που υπάρχουν κενά είναι ελάχιστα ολοήμερα σχολεία στα οποία λείπουν 8 με 10 δάσκαλοι στις περιοχές του Βάλτου και του Ξηρομέρου, στον Εμπεσό, στο Περδικάκι, στην Μαλαισιάδα, στους Αμοργιανούς, στο Αρχοντοχώρι και στον Αετό. Οι δάσκαλοι αυτοί που απουσιάζουν προορίζονταν για την λειτουργία ολοήμερων σχολείων, δηλαδή από τις 13.30 έως τις 16.00. Η έλλειψη αυτή ωστόσο δεν επηρεάζει σε καμία περίπτωση τα μαθήματα στο κανονικό πρόγραμμα των σχολείων. Σημαντικό επίσης είναι να αναφέρουμε πως δεν παρουσιάστηκαν καθόλου δάσκαλοι για το μάθημα της Πληροφορικής, της Γυμναστικής και των Αγγλικών. Οι εκπαιδευτικοί που δεν παρουσιάστηκαν ήταν ένας στην περιοχή του Μεσολογγίου και ένας στην περιοχή της Αμφιλοχίας στο μάθημα της Πληροφορικής, δύο για το μάθημα των Αγγλικών, ένας που θα τοποθετούνταν στην περιοχή του Αντιρρίου και ένας στην περιοχή του Μύτικα και της Κανδήλας καθώς και ένας γυμναστής που θα τοποθετούνταν στην περιοχή της Ναυπάκτου».

Την ίδια στιγμή στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, σύμφωνα με τον αρμόδιο για το θέμα κ. Λάππα τα κενά έχουν ως εξής: «στα μαθήματα γενικής παιδείας υπάρχουν 4 κενά στους Θεολόγους, 5 στους Φιλολόγους, 2 στους Μαθηματικούς, 1 στους Φυσικούς όπως και στους Χημικούς, 2 στους Βιολόγους, 3 κενά εκπαιδευτικών για το μάθημα των Αγγλικών, 8 για το μάθημα των καλλιτεχνικών ενώ λείπουν και 4 Μουσικοί. Στα μαθήματα των ειδικοτήτων που αφορούν κυρίως τα ΕΠΑΛ υπάρχει 1 κενό στην ειδικότητα των πολιτικών μηχανικών, 2 στους μηχανολόγους, όπως επίσης και στους ηλεκτρολόγους, 1 κενό στο μάθημα της νοσηλευτικής, 1 γεωπονικής, 1 στο μάθημα της φυτικής παραγωγής, 1 στο μάθημα της δραματικής τέχνης και 2 κενά στο μάθημα της κομμωτικής. Σχετικά με την ειδική αγωγή υπάρχουν 7 κενά στους Φιλολόγους, 3 στους Μαθηματικούς, 2 στην ειδικότητα των Φυσικών και 1 στο μάθημα της πληροφορικής. Τα κενά των ειδικοτήτων τεχνικής φύσεως, αφορούν κυρίως τα ΕΠΑΛ του Αγρινίου, του Μεσολογγίου, της Ναυπάκτου και της Βόνιτσας, ενώ τα υπόλοιπα κενά βρίσκονται κυρίως σε χωριά».

Κώστας Χονδρός – εφημερίδα “Συνείδηση” 

Διαβάσεις πεζών, κάτι άγνωστο για τους περισσότερους οδηγούς…