Αιτωλοακαρνάνες θύματα «μαϊμού» καλοκαιρινών καταλυμάτων

«Βροχή» οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ          

Παραπλάνηση τουριστών από μερίδα ξενοδόχων

Χωρίς να έχει ξεκινήσει ακόμη καλά – καλά η καλοκαιρινή περίοδος, οι καταγγελίες στο ΙΝΚΑ και στην Ένωση Καταναλωτών Αιτωλοακαρνανίας, σύμφωνα με τον Πρόεδρο Γιώργο Λεχουρίτη, πέφτουν «βροχή». Οι καταγγελίες αφορούν ενοικιάσεις δωματίων, δημοφιλείς προορισμούς και ξενοδοχειακές μονάδες. Χαρακτηριστικές περιπτώσεις πολλές φορές υπερβαίνουν κάθε λογική. Ειδικότερα, υπάρχουν καταγγελίες για διαφορετική χρέωση δωματίου από αυτή που υπήρχε στο διαδίκτυο ακόμα και κλιματισμού!

«Άλλα δείχνουν στις φωτογραφίες της ξενοδοχειακής μονάδας στο διαδίκτυο και άλλα συναντούν οι πελάτες – τουρίστες στην πραγματικότητα. Αποτέλεσμα αυτών είναι διαμάχες μεταξύ τουριστών και ιδιοκτητών, ταλαιπωρία και εμπλοκή της αστυνομίας σε πολλές περιπτώσεις και βέβαια σίγουρα κακές διακοπές. Όταν κάποιος κλείνει δωμάτιο, έστω και μέσω διαδικτύου, πρέπει να ζητά αντίγραφο της συμφωνίας έστω και μέσω e-mail, ώστε να είναι κατοχυρωμένος στα όσα έχει συμφωνήσει. Παρατηρείται το φαινόμενο αφού ο πελάτης δεν έχει στοιχεία στα χέρια του, να μην μπορεί να διεκδικήσει και βρει το δίκιο του. Πολλοί Αιτωλοακαρνάνες έχουν πέσει θύματα τέτοιων περιπτώσεων και κυρίως νέες γενιές» δήλωσε στη «Σ» ο κ. Λεχουρίτης.

giorgos-lechoyritis-proedros-inka
Ο Πρόεδρος του ΙΝΚΑ Γιώργος Λεχουρίτης

Βέβαια, καλό είναι ο καθένας να γνωρίζει ότι σε περιπτώσεις παραπλάνησης θα πρέπει να απευθυνθεί στο ΙΝΚΑ, καθώς, πολλοί είναι αυτοί που το αγνοούν, με αποτέλεσμα η κατάσταση αυτή να διαιωνίζεται.

Κώστας Χονδρός για την εφημερίδα «Συνείδηση»

Αη Βασιλιώτικα: Εφιάλτης για 79χρονο οδηγό!